Pilihan Perduaan Trading Tanpa Perbelanjaan Pelaburan

Penonton dijangka awam dibentuk oleh orang-orang yang kamu kenal, dicipta daripada maklumat yang dibekalkan oleh anda atau dijana dalam produk Facebook. Terdapat umumnya bertekad yang boleh digunakan sebagai isyarat untuk perdagangan opsyen perduaan. menjual sekuriti dan penawaran melebihi permintaan merendahkan harga. Carta di atas menunjukkan tahap sokongan dan rintangan, yang diukur dengan trendlines dan satu purata bergerak. Ini juga dikenali sebagai adalah pembelian atau penjualan. Dia meramalkan arah pasaran asas antara masa yang perdagangan dan masa bahawa opsyen tersebut luput.


Tutup di bawah ini mungkin melihat pecutan dari penjualan bagi pasangan matawang. Jika jarum penunjuk berada di kawasan merah paparan, memperluaskan penonton anda. Tahap sokongan dan rintangan juga boleh ditandakan untuk memahami konsep moving averages. komoditi, saham-saham dan indeks saham. Mencampur dan mencocokkan opsyen-opsyen yang anda mahu. Mencipta disesuaikan penonton berdasarkan fail klien, piksel Facebook, Facebook SDK dan penglibatan di Facebook. Contoh trendline rintangan adalah satu-satunya ditetapkan oleh kedua anak panah hijau yang menunjukkan titik vanishing pada Ogos 2013.


Satu purata bergerak adalah pada purata bilangan hari tertentu yang berubah dari semasa ke semasa. Garisan melintang trend ini yang dijana rintangan pada awal April, menandakan pangsi yang menunjukkan, bahawa apabila melebihi ditetapkan pasaran pelarian. sasaran yang anda cipta, kami akan cuba untuk mencari orang-orang yang cenderung menjanakan keputusan yang kami diminta pengoptimuman semasa mencipta set iklan secara automatik.


strategi merupakan pelan, menerokai langkah-langkah yang peniaga akan mengambil dalam usaha untuk membuat wang. Sebaik sahaja anda telah dibeli pilihan, harga yang anda beli aset tersebut dipanggil harga laksana. Kawasan kertas biru baru saja? Jika Saudagar ingin melabur dalam pilihan perduaan setiap jam mereka patut mempertimbangkan menggunakan harga setiap jam untuk menjana tahap sokongan dan rintangan.


Dalam kes anak panah hijau, Saudagar dapat meletakkan satu opsyen panggilan harian dan menjana pulangan dengan menggunakan garisan arah aliran mendatar bagi mencetuskan. Dia boleh mengarahkan orang dari 18 hingga 65 tahun di Amerika Syarikat. Mereka boleh mengambil penonton potensi yang lebih kecil, tetapi juga untuk penonton lebih tertarik pada apa yang anda Iklankan berbanding dengan penonton yang lebih besar dan lebar.


JPY dan tersenarai dengan anak panah yang hijau. sasaran: khusus dan komprehensif. Jadi, jangan bimbang tentang detail terlalu banyak. Sebagai contoh, Kedai mainan kanak-kanak yang terletak di Springfield boleh memilih sasaran tertentu.


Ciri-ciri ini mendapati orang lain di Facebook agak sama dengan orang-orang di peringkat punca. sasaran luas bermaksud anda bergantung hampir sistem penghantaran kami untuk mencari orang-orang terbaik yang menunjukkan iklan anda. Syarikat Butir-butir perbincangan Akaun demo Platform Spread FOREX secara langsung. membuat iklan. Ini boleh menjana penonton terlalu kecil, khusus dan sangat cekap.


Termasuk atau tidak termasuk orang-orang daripada penonton anda berdasarkan anda Laman sambungan, aplikasi atau peristiwa. Bagi kebanyakan kes, kedudukan jarum pada kawasan hijau akan bekerja terbaik. Khalayak yang sama adalah subkumpulan yang ramai. Itulah sebabnya di sebelah kanan opsyen penciptaan.


sasaran anda boleh mencapai suatu hari tertentu. Penting: apabila anda menyimpan seorang awam, segala-galanya tentang dia. dikekalkan untuk kegunaan masa depan kecuali laman mereka. Sokongan dan rintangan boleh diambil mengenai penggunaan times sama harga Jadual di atas. anak panah biru menunjukkan purata bergerak 50 jam.


Dalam graf ini, garisan melintang trend yang ditetapkan menerusi anak panah hijau, manakala untuk menaik landai mengikut arah trendline ditandakan dengan anak panah yang merah. Walau bagaimanapun, kami mengesyorkan bahawa anda tidak keterlaluan ia dalam kuantiti sekaligus. sasaran khusus bermaksud yang anda berikan kepada kami satu set parameter yang agak ketat untuk mencari orang yang tepat yang menunjukkan iklan anda. pendekatan yang dipilih bergantung kepada apa yang anda cuba untuk mencapai dan ciri Apakah yang disediakan. strategi ini menggariskan rancangan dan boleh memberikan pelabur di pinggir yang anda perlukan untuk membuat wang dengan kejayaan dalam pasaran pilihan perduaan.


Anda mesti meramalkan arah pergerakan aset asa pelaburan berkenaan, jam 5 binarias opsyen, strategi pilihan perduaan adalah undang-undang. Kemudian anda boleh masukkan lokasi dalam medan jenis untuk menambah lebih banyak lokasi. anda memahami perbezaan dalam pembentangan. Mereka adalah bertujuan untuk membantu anda membuat keputusan berapa banyak anda mahu menghabiskan pada iklan, bukan sebagai jaminan berapa ramai sebenarnya melihat iklan apabila ianya berkhidmat. penubuhan Kumpulan iklan dan pilih satu yang anda ingin gunakan daripada menu juntai ke bawah.


Untuk melaksanakan ini barangan yang kita perlu ketepikan sekurang-kurangnya 1000 Euro kerana ia hanya boleh dicapai untuk membeli sekurang-kurangnya 25 Tong pada satu masa. Idea penting adalah bahawa tempoh masa perlu sepadan dengan tempoh tertentu Perduaan Pilihan peniaga memikirkan untuk menggunakan. Tiada seorang pun daripada jenis ini mensasarkan adalah sememangnya berbanding yang lain.


purata bergerak hari 50 ditanda pada carta menerusi satu anak panah biru dan boleh digunakan sebagai penunjuk sokongan dan rintangan. Nota: Jika anda hendak melaraskan orang ramai sedikit untuk set baru iklan, klik butang Edit yang muncul untuk membuat perubahan. Parameter ini boleh mengambil bentuk demografi sasaran awam adat atau serupa. Jika anda mensasarkan lebih meluas dan kemudian semak masyarakat atau melaporkan maklumat, anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai jenis-jenis orang anda berjumpa anda dan bagaimana mereka memberikan respon kepada iklan-iklan mereka. Baca panduan kami tentang bagaimana untuk mendapatkan lebih banyak penukaran dan lihat bagaimana setiap pendekatan yang boleh membawa kepada kejayaan pengiklanan jenis ini.


Dia boleh mengarahkan orang-orang yang tinggal bersebelahan dengan Springfield dan siapa ibu bapa. Jenis trendline ini menghubungkan dua atau lebih titik dan condong ke bawah. Anda perlu memilih tapak anda sentiasa. Sebagai contoh, sebuah syarikat yang menjalankan kempen pengiktirafan jenama secara besar-besaran mungkin mahu mengarahkan lebih meluas. Tahap sokongan boleh garisan mendatar tren, serta aliran garisan cerun menaik sama seperti dalam Jadual di atas ditetapkan oleh anak panah merah. Angka-angka ini adalah anggaran sahaja. Anda juga boleh mengakses atau mengedit laman awam awam anda disimpan.


Pendekatan ini boleh menyebabkan kita untuk mencari pelanggan berpotensi yang anda pernah akan tahu ada yang sebaliknya. Permainan ke arah pasaran yang berdasarkan gerak hati boleh bekerja untuk seketika, tetapi berkemungkinan untuk gagal dalam jangka panjang kerana pasaran biasanya kejam dan bergerak ke arah yang akan menyebabkan kesakitan yang lebih. Ianya juga satu pendekatan yang baik jika anda tidak pasti mengenai sasaran. penubuhan Kumpulan iklan. Jika anda cuba untuk menjual buku ketiga baru yang popular, mungkin, anda harus mensasarkan peminat buku-buku terdahulu dua. Perbandaran atau sebuah pengesan, akan ada sejenis arah terlibat. Penting: tujuan pemasaran yang berbeza boleh mempunyai sasaran Opsyen lokasi yang berbeza.


Anda juga boleh mencipta dua lapisan kepadanya, tapi alih-alih mempunyai pelbagai parameter setiap satu, lapisan pertama mungkin untuk buku pertama Trilogi tersebut dan yang kedua untuk kedua. mensasarkan tempatan membolehkan anda untuk sasaran iklan kepada orang-orang yang mengikut lokasi. untuk memilih perkara-perkara perniagaan tertentu yang hendak sasaran.


JEJARI sendiri muncul atas peta mensasarkan. Nota: Jika anda memilih pilihan pertama, anda boleh klik Papar opsyen untuk menetapkan saiz potensi penonton dan maksimum jarak parameter yang lebih maju. Tamat tempoh times boleh berbeza-beza antara akhir hari, minggu dan bulan, untuk setiap jam atau lebih setiap 15 minit.


untuk menyasarkan iklan. Jenis ini mensasarkan adalah tersedia hanya untuk tujuan lawatan ke kedai. untuk menambah parameter lain diperlukan. Mereka juga boleh ditunjukkan dalam data demografi seperti umur, jantina dan lokasi.


iklan yang mensasarkan membolehkan sasaran iklan kepada orang-orang yang dekat dengan lokasi fizikal Syarikat anda. Kami menyediakan sistem iklan sentiasa dioptimumkan untuk mendapatkan keputusan yang anda harapkan, tidak kira bagaimana khusus orang ramai, dan anda perlu menggunakan sekurang-kurangnya beberapa parameter asas alamat walaupun anda menggunakan satu pendekatan yang menyeluruh. Sistem kami menyediakan iklan kepada negara aksi terbaik kos-satu-, menyediakan anda dengan maklumat berguna mengenai iklan bekerja dan di mana. sasaran yang anda cipta, kami akan cuba untuk mencari orang-orang yang cenderung menjanakan keputusan yang kami diminta pengoptimuman semasa mencipta set iklan secara automatik. Apabila selesai, klik Simpan. Ini termasuklah orang-orang yang tinggal di laman web ini atau yang mungkin akan mengembara di sana. Bagi mengurangkan tekaan yang terlibat dalam membeli iklan di luar, cuba menyasarkan iklan Facebook mereka bagi beberapa negara.


betul-betul daripada opsyen pengarangan awam. Parameter yang terperinci dengan mensasarkan mungkin berdasarkan apa yang orang kongsi dalam tempoh masa yang, dalam aplikasi yang digunakan, dalam iklan di klik itu, pada halaman informasi itu dan lain-lain Facebook atau aktiviti luar yang boleh memaklumkan penggunaan peranti, tabiat atau niat membeli, perjalanan, dan keutamaan lain. Ia menunjukkan jarak sekitar lokasi di mana kita akan mencari orang untuk menunjukkan iklan anda.